Izvršni direktor i suosnivač Roblox-a, Dave Baszucki, najavio je novi cilj tvrtke da privuče 10% globalnih prihoda od gaming sadržaja.
Na Robloxovoj konferenciji za programere u petak, Baszucki je izjavio kako će tvrtka to postići kroz suradnju s tehnološkim divovima kao što su Apple, Alphabet i Tencent. Trenutačno tržište videoigara podržava 180 milijardi dolara prihoda od sadržaja godišnje, rekao je, prenosi Bloomberg.
Roblox je najavio novo partnerstvo sa Shopifyjem, koje će omogućiti korisnicima prodaju fizičkih proizvoda kroz digitalna iskustva unutar Roblox platforme. Tvrtka je također otkrila planove za novi program koji će omogućiti naplatu pristupa igrama na stolnim računalima u stvarnoj valuti, a ne samo u Robuxima, što će omogućiti kreatorima veći udio u ostvarenim prihodima.
Roblox, jedna od najpopularnijih aplikacija za igre, posebno među djecom, dostupan je na konzolama, pametnim telefonima, tabletima i računalima. Svakodnevno se 79 milijuna ljudi prijavljuje kako bi igrali videoigre koje kreiraju drugi korisnici platforme. Tijekom protekle godine, Roblox je isplatio više od 800 milijuna dolara svojoj zajednici programera igara, rekao je Baszucki.
Prošle godine, tvrtka je ostvarila 2,8 milijardi dolara prihoda.
U petak, Baszucki je izjavio kako očekuje da će Roblox uspjeti ostvariti 10% prihoda od sadržaja igara kada dostigne 300 milijuna aktivnih korisnika dnevno.