Izvješća o tome kako su zaposlenici Rockstar Games-a radili 100 sati tjedno kako bi završili igru Red Dead Redemption 2 otkriva nam mnogo o predanosti u stvaranju majstorske igre koja bi mogla postaviti nove rekorde u prodaji, osvojiti nebrojeno nagrada i zaokupirati vaše vrijeme.
Ipak, činjenica da je rad toliko vremena znak predanosti pomalo je razočaravajuća, ali je i nevjerojatno i impresivno da zaposlenici pokazuju takvu vrstu predanosti, čak i kada je to u potpunosti nepohodno.
Potreba za radom po sto sati tjedno uglavnom je zbog nekih nepredviđenih problema, što je možda i razumljivo kada je riječ o igrici poput Red Dead Redemption 2.
Dobrim treningom, pametnijim radom, korištenjem vlastitih sposobnosti kao i dobrim upravljanjem vremenom imat će većeg značaja u obavljanju posla nego sami broj sati koji ste proveli na poslu. Tako su zaposlenici u Rockstar Games-u prestali su biti stvarno produktivni nakon prvih 40-50 sati u tjednu, čak i onda kada sate rasporede tijekom sedam dana, osmi dan neće biti ni približno produktivni, radeći pametno, u većem timu, koristeći bolje alate za upravljanje projektom ili s više vremena za cjelokupni razvoj.
Istina je pak da je potrebno vrijeme da bi ste došli do vrha. Vrijeme bi stoga bilo bolje rasporediti u skladu s radom ljudskog mozga s obzirom na ograničenu sposobnost uspješno obavljenog posla koji od nas iziskuje više vremena, energije i znanja.