Industrija video igara ove godine prolazi kroz fazu velikog preslagivanja i konsolidacije, pokazuju najnoviji podaci...
U prvih devet mjeseci ove godine, preuzimanja u industriji video igara dostigla su vrijednost od 12,2 milijardi dolara, odnosno dvostruko više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, objavili su iz Digi-Capitala.
Najviše preuzimanja bilo je u sektoru mobilnih i online video igara. Digi-Capital predviđa kako će do 2017. godine prihodi industrije video igara narasti sa sadašnjih 70 na čak 100 milijardi dolara. Gotovo 60 posto tog iznosa činit će prihodi mobilnih i online igara. Zanimljivo, u istom sektoru predviđa se dominacija kompanija iz Europe i Azije, a ne SAD-a.
Istovremeno tvrtke iz SAD-a i Kine ove su godine poduzele najviše preuzimanja.
Ovo je pet najvećih:
Microsoft - Mojang (2,5 mlrd. dolara)
Facebook - Oculus VR (2 mlrd. dolara)
Giant Interactive (1,6 mlrd. dolara)
Amazon - Twitch (970 mil. dolara)
Zhongij - FunPlus (960 mil. dolara)