Zatvori
Poslovni Puls
17/04/2018

eSport industrija nastavlja rasti i privlačiti investitore

Esport, eSport, elektronički sport ili natjecateljsko igranje video igara počelo je s arkadnim igrama i internim natjecanjima.

Približno oko 300 milijuna ljudi diljem svijeta prati eSports

Danas sport bilježi sve veću popularnost na globalnoj razini, a tome su doprinijeli i sponzori koji su ova događanja prepoznali kao atraktivna za privlačenje i zadržavanje korisnika. eSport turnire i natjecanja prenose medijski divovi poput ESPN-a i Turner-a. Ovdje treba spomenuti i Amazon koji je 2014. kupio tvrtku Twitch Interactive, servis za prijenos i objavu videoigara, te YouTube koji je pokrenuo YouTube Gaming kanala.

O tome koliko eSporting postaje popularan, svjedoči i podatak da Google pretraživanje za „lol“ na Googlu ne izbacuje „laughing out loud“ kao prvi rezultat, već League of Legends, jednu od najpopularnijih natjecateljskih igara.

Ono što je počelo kao prijateljsko okupljanje i igranje dugo u noć s vremenom je postala službena platforma za igranje igara i liga s legitimnim timovima, od kojih su neki čak sponzorirani i imaju međunarodni doseg. Organizacije kao što su Denial, AHQ, i MLG imaju više eSports liga.

Kako biste boljeli shvatili razmjere svega ovoga, dovoljno je reći da je nagradni fond za posljednji Dota 2 turnir iznosio više od 20 milijuna dolara!

Stoga je razumljivo zašto bi tradicionalne medijske tvrtke htjele iskoristiti ovaj rastući trend prije nego što postane mainstream. Približno oko 300 milijuna ljudi diljem svijeta prati eSports danas, i taj broj drastično raste. Do 2020. taj će broj biti bliže 500 milijuna.

Velikoj Britaniji eSport nastavni predmet

Porastom turnira i natjecatelja raste i sveukupna vrijednost eSports-a, koja je, prema najnovijem izvještaju analitičke kompanije SuperData, u 2017. godini dostigla vrijednost od vrtoglavih 1.5 milijardi dolara.

SuperData navodi kako će esport nastaviti ubrzan rast i u idućih nekoliko godina te da će do 2020. godine po vrijednosti globalni esports prihodi porasti za 26% jer će privući još veći dio publike.

O popularnosti elektroničkih sportova govori i podatak da će od rujna 2018. na jednom od sveučilišta u Velikoj Britaniji eSport biti uveden kao nastavni predmet.

TEME:  
PODIJELITE OVAJ ČLANAK:
POVEZANE OBJAVE:
Sva prava pridržana © 2022 PoslovniPuls.com
cross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram