Dok tradicionalni trgovci videoigrama traže načine za prilagodbu digitalnom dobu, GameStop ponovno privlači pozornost tržišta—ovaj put špekulacijama o mogućem ulasku u svijet kriptovaluta. Dionice tvrtke porasle su 6% u pre-market trgovini u petak nakon što je CNBC izvijestio da GameStop istražuje mogućnost ulaganja u bitcoin i druge digitalne valute.
Iako kompanija još uvijek analizira sve dostupne opcije i nije donijela konačnu odluku, interes ulagača nije izostao. U četvrtak navečer, nakon zatvaranja burze, cijena dionice skočila je 20%, da bi dio dobitaka naknadno izgubila.
Spekulacije o GameStopovom potencijalnom zaokretu u kriptovalute dodatno je potaknula objava izvršnog direktora Ryana Cohena na platformi X. Cohen je objavio fotografiju s Michaelom Saylorom, osnivačem i izvršnim direktorom tvrtke Strategy (bivši MicroStrategy), poznate po agresivnoj akumulaciji bitcoina. Strategy trenutačno posjeduje više od 447.000 bitcoina, a nedavno se rebrendirala kao "prva i najveća bitcoin kompanija na svijetu".
Ovakav potez nije prošao nezapaženo. Analitičar Luke Kawa iz Sherwooda smatra da ulagači u GameStop vide potencijalni scenarij u kojem tvrtka slijedi Saylorovu strategiju i dio svojih financijskih rezervi preusmjerava u bitcoin. "Pozitivna tržišna reakcija na Cohenovu objavu sugerira da investitori priželjkuju da GameStop iskoristi svojih 4,6 milijardi dolara u gotovinskim zalihama kako bi se pozicionirao u kripto sektoru", istaknuo je Kawa.
U prosincu 2023. GameStopov odbor dao je Cohenu ovlast da koristi kapital tvrtke za investicije, što otvara prostor za razne strateške odluke. Ako bi se tvrtka odlučila na model sličan Strategyju, mogla bi se transformirati u financijski holding, nalik onome što su Berkshire Hathaway i Daily Journal učinili s vlastitim portfeljima.
Međutim, tržišni rizici ostaju veliki. Dionice GameStopa, koje su u svibnju 2024. dosegle vrhunac od 64 dolara zahvaljujući ponovnom valu interesa za meme dionice, u proteklom su mjesecu oslabile za 15%. Uz to, volatilnost kriptovaluta predstavlja dodatni izazov za poslovanje tvrtke koja se još uvijek oslanja na prodaju fizičkih videoigara i gaming opreme.