Danski Lego traži nove digitalne partnere, nakon uspjeha suradnje s Epic Gamesom u obliku Lego Fortnite-a, koji je već dosegnuo 83 milijuna igrača od inicijalnog predstavljanja.
"Lego mora ostati relevantan za svoje korisnike, koji su "sve više prisutni digitalno", kako bi osigurao da će nastaviti biti angažirani s Lego brendom kroz iduća desetljeća", rekao je prvi čovjek Lego-a, Niels B. Christiansen.
S Lego Fortniteom, danska tvrtka pokušava odbiti konkurenciju svojih dvaju glavnih suparnika — Mattela i Hasbro-a — nakon što su obje američke kompanije ostvarile velik uspjeh u nedavnim poduhvatima izvan svijeta fizičkih igračaka, piše Bloomberg. Hasbrov "Monopoly" postala je jedna od najpopularnijih mobilnih videoigara svih vremena, ostvarivši milijarde dolara prihoda, dok je Mattelov film "Barbie" bio jedan od najvećih fimskih hitova prošle godine.
"Nastavit ćemo se razvijati u digitalnom svijetu", rekao je Legov CEO. "Nije novost za Lego grupu da radi na partnerstvima i licencnim ugovorima, i jasno je da nam je ambicija raditi još više na tome."
Lego je uključen u svijet videoigara još od 1990-ih, ali s različitim uspjesima. Lego Universe, online multiplayer igra lansirana 2010. s velikim troškovima i puno pompe, ugašena je 2012. nakon što nije uspjela generirati dovoljno prihoda. S druge strane, Lego je imao više uspjeha sa svojim licenciranim igrama, uključujući one temeljene na Batman, Star Wars i Harry Potter franšize, piše Bloomberg.
Lego je u srijedu je objavio kako je operativna dobit za prvih šest mjeseci ove godine skočila 26% na rekordnih 8,1 milijardi danskih kruna (1,21 milijardu dolara). Prodaja potrošačima porasla je za 14% u vrijeme kada se ukupno tržište bori s rastom. Ni Hasbro ni Mattel nisu izvijestili o porastu prodaje u istom razdoblju, što naglašava da danska tvrtka trenutno ima prednost.
Lego Fortnite, koji je predstavljen u prosincu, označen je kao konkurent Minecraftu (u vlasništvu Microsofta).
"Iako je to digitalna igra, također želimo našim korisnicima pružiti priliku da oko nje kreiraju vlastitu fizičku igru," rekao je CEO.
Lego je pod kontrolom treće i četvrte generacije bogataške obitelji Kirk Kristiansen. Kjeld Kirk Kristiansen ima neto vrijednost od oko 8,1 milijarde dolara, prema Bloombergovom indeksu milijardera, što ga čini jednim od najbogatijih ljudi u rodnoj Danskoj.
Obiteljska holding kompanija, Kirkbi, 2022. godine uložila je milijardu dolara u Epic Games, postavljajući temelje za trenutnu suradnju.