Ova skandinavska zemlja potiho je izgradila vlastitu gaming industriju čiji su prihodi u 2022. godini narasli za 13 posto, dosegnuvši 3,1 mlrd. dolara, pokazuje godišnje izvješće švedskog udruženja za video igre Dataspelsbranschen. Kada se pridoda prihod od prodaje igara na međunarodnim tržištima, ukupni prihodi rastu na 8,1 milijardu eura, što je povećanje od 38% u odnosu na prethodnu godinu.
Samo prihodi švedske kompanije Embracer Group donijeli su 3,5 milijardi eura.
Krajem prosinca 2022. godine, bilo je 939 aktivnih tvrtki za razvoj videoigara u Švedskoj, što je povećanje od 19% u odnosu na 2021. godinu. Gotovo polovina tih poslovnih subjekata je registrirana u posljednjih pet godina, a 104 su osnovane prošle godine.
Gotovo polovica novosonovanih tvrtki ima samo jednog zaposlenog, dok su velika poduzeća (s 250 ili više zaposlenika) činila samo 1% švedske gaming industrije.
Najuspješnije tvrtke po prihodima na domaćem tržištu uključuju King (598 milijuna eura), Mojang (516 milijuna eura) i Paradox Interactive (187 milijuna eura).
Francuski Ubisoft je ostao najveći poslodavac u zemlji s 850 zaposlenih. EA DICE je slijedio sa 696 zaposlenih, te King sa 621 zaposlennih.
Neke od najpoznatijih videoigara kreiranih od švedskih razvojnih studija uključuju popularne serijale "Battlefield", "Payday", "Minecraft" i "Candy Crush Saga".