Broj tvrtki koje se bave izradom videoigara u Njemačkoj povećao se za 15,5% u odnosu na prethodnu godinu, izvijestilo je Njemačko udruženje za videoigre (Game) i sada ih diljem zemlje posluje oko 908.
To predstavlja povećanje od impresivnih 46% u odnosu na 2020. godinu.
Game također izvješćuje o 7-postotnom povećanju broja zaposlenih u razvojnim studijima i izdavačkim kućama u usporedbi s 2022. godinom.
Njemačka industrija videoigara i prošireno tržište rada za videoigre osigurali su više od 30.000 radnih mjesta tijekom protekle godine. Prošireno tržište uključuje zaposlene u uslužnim djelatnostima, medijima, maloprodaji, obrazovnom sektoru, te u javnoj službi.
"Financiranje igara od strane savezne vlade pokazalo se učinkovitim", rekao je direktor Game-a, Felix Falk, referirajući se na veliki program financiranja koji je njemačka vlada pokrenula 2020. godine.
Njemački fond za videoigre omogućuje tvrtkama da osiguraj povrat do 50% troškova razvoja, a dostupna sredstva povećana su na 70 milijuna eura.
"Financiranje razvoja igara trenutno nije dovoljno pouzdano, ali kontinuirani val osnivanja tvrtki za videoigre pokazuje ogroman potencijal koji Njemačka posjeduje i dokazuje kako je postavljanje boljih uvjeta (za financiranje) bila prava stvar", rekao je Falk.
"Sada savezna vlada i njemački Bundestag moraju poništiti nedavna smanjenja financiranja za videoigre i povećati sredstva na 125 milijuna eura kako bi indusrija i dalje nastavila rasti."
Falk je predložio da njemačka vlada u srednjem roku razmotri "financiranje videoigara na temelju poreznih poticaja" poput onih u Kanadi i Francuskoj kako bi Njemačka mogla "držati korak s međunarodnom konkurencijom u području videoigara i razvojem tehnologije za videoigre."