Izvršni direktor tvrtke Sony Corporation izjavio je kako tehnologija igranja "u oblaku", ima potencijal, ali u trenutnom obliku teško je očekivati da će postati naša svakodnevnica.
Kenichiro Yoshida u razgovoru za Financial Times rekao je kako će Sony kroz PlayStation nastaviti istraživati "različite opcije" za igranje u oblaku, a sve kako bi umanjio potencijalne rizike s kojima bi se Sony suočio ako se cijela industrija okrene ovoj tehnologiji.
"Mislim da je cloud tehnologija izvanredan poslovni model, ali kada je riječ o igrama, tehničke poteškoće su velike", rekao je Yoshida. "Dakle, bit će izazova za igranje u oblaku, ali želimo se suočiti s tim izazovima."
Izvršni direktor je rekao kako je latencija najveći izazov s kojim se suočava igranje u oblaku, ali je također ukazao na različite probleme s troškovima.
Na primjer, usluge igranja u oblaku suočavaju se s neefikasnostima troškova jer su serveri većinom neiskorišteni tijekom dana, dok promet dramatično raste tijekom večeri i noći kada korisnici imaju vremena igrati igre.
Yoshida tvrdi kako je to bio ključni problem za Microsoft, kao i za Googleovu ugašenu platformu Stadia.
Sony je bio jedan od prvih velikih "igrača" u području igranja u oblaku, nakon što je 2012. godine kupio tvrtku Gaikai za 380 milijuna dolara, te kasnije i tehnologiju game - streaming pionira OnLive.