Japanski gaming izdavač Square Enix, poznat po franšizama kao "Final Fantasy" i "Dragon Quest" u svojoj tradicionalnoj čestitci za početak 2022. godine najavio je nešto što se ljubiteljima njihovih video igrama nije pretjerano svidjelo.
“Osnovne tehnologije za omogućavanje blockchain igara već postoje, a u posljednjih nekoliko godina došlo je do povećanja društvene pismenosti i prihvaćanja kripto imovine. Pomno ćemo pratiti društvene promjene u ovom prostoru, slušajući mnoge skupine korisnika koje ga naseljavaju, i pojačati naše napore da razvijemo poslovanje u skladu s tim, s pogledom na potencijalno izdavanje vlastitih tokena u budućnosti", najavio je u tradicionalnom godišnjem obraćanju predsjednik Square Einxa, Yosuke Matsuda.
“Na 2021. gledam ne samo kao na početak priče o Metaverse-u, već i kao početak ozbiljne priče o NFT-ovima budući je to da je to bila godina u kojoj je NFT-ove dočekala brzo rastuća korisnička baza. Međutim, tu i tamo primjećujemo primjere pregrijanog trgovanja digitalnom robom temeljenom na NFT-u s pomalo špekulativnim prizvukom, bez obzira na uočenu vrijednost ponuđenog sadržaja. Ovo, očito, nije idealna situacija, ali očekujemo kako ćemo vidjeti nešto bolje vrednovanje digitalnih proizvoda i veseli me što će isti postati jednako vrijedni kao i fizički proizvodi", poručio je Matsuda.
Njegove korporativnim tonom obojene najave o blockchainu i implementaciji NFT-ova već su uzrujale ljubitelje Square Enix-ovih video igara - toliko da su pokrenuli peticiju kojom od japanskog izdavača traže odustajanje od planova za NFT-ove u svojim budućim igrama.
Kako sada stvari stoje, Square Enix-ove poslovni planovi s blockchainom mogli bi proći slično kao i oni za S.T.A.L.K.E.R. 2. Naime, jedna od najiščekivanijih video igara ove godine prvo je najavila integraciju kozmetičkih NFT-ova, a zatim istu povukla nakon vrlo negativnih komentara igraće zajednice.