Ovo je još samo jedan dokaz koliko je "ekonomija mobilnih aplikacija" promijenila krajobraz industrije video igara...
Do prije nekoliko godina, veliki proizvođači i izdavači iz svijeta video igara - u potpunosti su ovisili o blockbuster serijalima i AAA konzolaškim igrama. Danas? Neka sasvim druga priča...
Mobilna igra za Appleove iOS uređaje "Infinity Blade" od predstavljanja prije 18 mjeseci do danas, zaradila je više od 30 milijuna dolara. Objavio je to Tim Sweeney, šef Epic Gamesa, koji stoji iza razvoja popularnog akcijskog serijala "Gears of War". Sweeney kaže kako je "Infinity Blade" Epic-ova najisplativija igra svih vremena.
"Infinity Blade je profitabilniji od Gears of War serijala", šokirao je Sweeney publiku na jednoj tehnološkoj konferenciji.
AllThingsD komentira kako je riječ o nevjerojatnoj tvrdnji s obzirom da je "Gears of War" franšiza vrijedna više od milijardu dolara, ali očito da su troškovi produkcije bili iznimno visoki što je imalo presudan utjecaj na profitabilnost projekta, bez obzira na golemu popularnost.
"Danas, vrhunac igraće industrije su igre za video konzole. Activision ulaže gotovo 100 milijuna dolara po Call of Duty naslovu. Tko si to više (realistično) može priuštiti", komentirao je Sweeney.